Stílus lecke!

Az élet nem igazán ad sok választási lehetőséget számunkra. Életünkben a legfontosabb dolgok már előre eldőlnek… Vagy mégse? A Guinness reklámban szereplő Sapeur-ök története pont az ellenkezőjét mutatja be nekünk. A Kongói Demokratikus Köztársaság Brazzaville lakói nem mindennapiak. Az egyszerű munkások nagyszerű stílus érzékkel rendelkeznek, amit természetesen meg is mutatnak, kortól függetlenül. Stílusukhoz inspirációt a francia divatból merítik, főleg az 1920-as évekből.


Mindennapi életükben föld művesek, taxi sofőrök, ácsok, tehát egyszerű dolgos emberek. Amikor vége a munkanapnak, átváltoznak. A helyi közösségükben nagy pozitívumnak számítanak, inspirációt nyújtanak mások, valamint egymás számára. A jó megjelenés több mindent szimbolizálhat, a Sapeur-öknél békét és becsületet jelent. Tisztelet tudók, erőszak mentesek, jól neveltek, kiknek hozzáállásuk és magatartásuk mindannyiuk számára példaértékű lehet.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések